Weapons Of Death [Fin]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Weapons Of Death [Fin]

Ison suomalaisen PvE ja PvP kiltan kotisivut
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!

Siirry alas 
+11
Scythe
The Moonsorrow
lekaX
niki
portgas fire ace
Dongki
starkiller
kielo
Nexus
manne
Admin
15 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Shamer




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 08.06.2008

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: killan tulevaisuus   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 2:55 pm

Se nyt on vähän sillä lailla tossa pvp osiossa, että täs killas o paljo ihmisii, jotka varmaa haluis oppii gvg (niiku minä)
mut se o vaikeet ku ei oo tarkkoi tietoi gvg:st ja sit muut pelaajat valitsee tiimii parhaimmat, jos niitä on ja ehtii tulla ja sit
sitä jää ulkopuolelle...
Mun ehotus olis et järkättäis jotai harjotus gvg matsei jois jengi oppis just sitä tärkeintä taitoa, yhteistyötä.
Allun haluisin pysyvän luxonina. Tykkään AB:sta

T: Warrior Shamer
Takaisin alkuun Siirry alas
Shamer




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 08.06.2008

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: killan tulevaisuus   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 2:56 pm

Very Happy hups taisin vahingos sanoo samat asiat äske mitä muutki... en lukenu iha loppuu asti kaikkee
Takaisin alkuun Siirry alas
manne
Admin
manne


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 05.01.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Lavia..the lavia

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 4:52 pm

ei mitää väliä Very Happy antaa olla vaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
nekromanse kuittaa
Slave commander
Slave commander



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 07.05.2008

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Toi on muuten hyvä homma toi GVG oppiminen Unranket   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Kesä 12, 2008 3:01 pm

Siihen kun saa 2-3 proota niin ne voi opettaa. Mä esim voin opettaa Midliner ja backline hommat. Gabriel osaa noi Frontlinet paremmin.
Se tarvii vaan sitten tehdä kunnolla ettei tule perusmokia kuten yleensä tulee et toi sano et näin tehdään.

Joo mut mä oon mukana kanssa opettamassa.



KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! - Sivu 2 Titre-5551-100000-en
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Weapons Of Death [Fin] :: Yleinen-
Siirry: