Weapons Of Death [Fin]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Weapons Of Death [Fin]

Ison suomalaisen PvE ja PvP kiltan kotisivut
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!

Siirry alas 
+11
Scythe
The Moonsorrow
lekaX
niki
portgas fire ace
Dongki
starkiller
kielo
Nexus
manne
Admin
15 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Admin
Admin



Viestien lukumäärä : 14
Join date : 05.01.2008

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeMa Huhti 28, 2008 8:27 pm

Elikkä haluan kaikkien mielipiteen mitä kiltamme pitäisi tehdä lähi tulevaisuudessa!
Elikkä säännöt ovat nämä. Teen aloitus ehdotukset, joihin saatte antaa mielipidettänne, ja saatte ehdottaa muutoksia jotka koette tarpeellisiksi.
Viestin tulee olla asiallinen, ''kickitään kaikki epäaktiiviset'' tyylinen ei riitä, ehdotuksen täytyy oikeasti olla kiltalle eduksi, ja ehdotus tulisi olla perusteltavissa pig

Tässä ovat avaus ehdotukseni:
-HA& GvG kurinalaisemmaksi, kunnon tiimi täytyisi saada kasaan alle 5min varoitus ajalla, buildit olisivat hyvät ja ennälta sovitut, veljeni carbon hoitaisi sota politiikkaa, vara/ kakkos miestä saa ehdottaa!
-Parempi alliance olisi tervetullut, eli kolme vaihtoehtoa! pysytään luxonina ja: 1) tehdään HITAASTI oma hyvä suomalainen alliance 2)ulkomaalainen AB alliance. TAI 3) vaihetaan kurtuiksi, ja suomi alluun.
-Membujen laadun tarkkailu, epä-aktiiviset ja nyypät korvattaisiit paremmilla
-Vakituiset työtehtävät officereilla

Eli mikäli haluat vaikuttaa, lähetät tasan tähän viestiin vastauksen, pelissä annettuja mielipiteitä ei lasketa. Muistahan pistää myöskin nimi merkkisi, millä olet kiltaamme invitty! näin vältämme riskin että ulkopuoliset yrittäisivät sabotoida clown Ja mikäli tiedät kiltalaisen joka haluaa vaikuttaa, mainitsethan että hänen on kirjauduttava foorumeillemme ja vastattava juuri TÄHÄN viestiin!

Kiitokseni kaikille Patrioteille jotka välittävät meidän rakkaasta kiltasta!
T: titanium
Takaisin alkuun Siirry alas
https://wodfin.4umer.com
manne
Admin
manne


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 05.01.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Lavia..the lavia

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeMa Huhti 28, 2008 11:35 pm

Admin kirjoitti:
Elikkä haluan kaikkien mielipiteen mitä kiltamme pitäisi tehdä lähi tulevaisuudessa!
Elikkä säännöt ovat nämä. Teen aloitus ehdotukset, joihin saatte antaa mielipidettänne, ja saatte ehdottaa muutoksia jotka koette tarpeellisiksi.
Viestin tulee olla asiallinen, ''kickitään kaikki epäaktiiviset'' tyylinen ei riitä, ehdotuksen täytyy oikeasti olla kiltalle eduksi, ja ehdotus tulisi olla perusteltavissa pig

Tässä ovat avaus ehdotukseni:
-HA& GvG kurinalaisemmaksi, kunnon tiimi täytyisi saada kasaan alle 5min varoitus ajalla, buildit olisivat hyvät ja ennälta sovitut, veljeni carbon hoitaisi sota politiikkaa, vara/ kakkos miestä saa ehdottaa!
-Parempi alliance olisi tervetullut, eli kolme vaihtoehtoa! pysytään luxonina ja: 1) tehdään HITAASTI oma hyvä suomalainen alliance 2)ulkomaalainen AB alliance. TAI 3) vaihetaan kurtuiksi, ja suomi alluun.
-Membujen laadun tarkkailu, epä-aktiiviset ja nyypät korvattaisiit paremmilla
-Vakituiset työtehtävät officereilla

Eli mikäli haluat vaikuttaa, lähetät tasan tähän viestiin vastauksen, pelissä annettuja mielipiteitä ei lasketa. Muistahan pistää myöskin nimi merkkisi, millä olet kiltaamme invitty! näin vältämme riskin että ulkopuoliset yrittäisivät sabotoida clown Ja mikäli tiedät kiltalaisen joka haluaa vaikuttaa, mainitsethan että hänen on kirjauduttava foorumeillemme ja vastattava juuri TÄHÄN viestiin!

Kiitokseni kaikille Patrioteille jotka välittävät meidän rakkaasta kiltasta!
T: titanium

Ensinnäkin mansu hyvä... En halua loukata mutta mun siskoki on parempi battlemaster ku carbon(mun mielest) ku se ei osaa pitää päätään kylmänä.
"membujen laadun tarkkailu" se on jo iha jees mut n00bit ei opi pelaan jollei joku semmone nii sanottu "pro" opeta niit joita toivottavasti nkykyäänki meiän killast viel löytyy(omien pelivuosien aikoihi niit oli monta.. ainaski Jakle ja..hmm.. noh nimiä ei muisteta).
"vakituiset työtehtävät officereilla" on yritetty jo kauan mut ei oo ikinä onnistuttu koska ne kaikki on paskottu viitittömyydellä ja laiskuudella! eli ensin hanskat kätee ja sit homma hanskaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nexus
Slave commander
Slave commander



Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.01.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Forssa

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeTi Huhti 29, 2008 4:31 pm

manne kirjoitti:
En halua loukata mutta mun siskoki on parempi battlemaster ku carbon(mun mielest) ku se ei osaa pitää päätään kylmänä.

Mitäh? Joo okei sun oma mielipide Cool, ja en kauheesti viime loppusyksyä edeltävistä ajoista tiiä, mutta nyt ainakin Carbon on hienosti vetäny meidän PvP-toimintaa. Ja PvP:tä on nyt ollu ihan sopivissa määrin...

Tuosta alliancesta sen verran omaa mielipidettä että luxonina pidetään (ihan vain omahyväisesti tuon ab-titlen takia, ja tuskin muistakaan mukavaa keskeyttää luxon-titlen kehittymistä ja vaihtaa toiseen). Alliance saa mun puolesta olla melkein minkä tyyppinen tahansa, vaikka ab-allu, pve-allu, sekasikiö-allu, whatever..

Membuista mulla on semmonen mielipide että ei oteta mukaan mitään lvl3 W/Mo nubuja. Semmoisen poikkeuksen kyllä voisi tehdä että jos tämä tulokas on kuitenkin vaikkapa kiinnostunut enemmän pvp:stä tai AB:sta kuin pve:stä. Semmoiset aloittelijat jotka kuitenkin mättää vaikkapa vain pve, niiltä tulee vaan näitä kysymyksiä kiltachattiin: "mikä on elite-skill" ja "tulkaa jelppimään tässä ekassa tehtävässä", joten tämmöiset membut eivät hyödytä kiltaa mitenkään. Ja tosiaan mua ihmetyttää se, että jos olen itekin oppinut lähestulkoon kaiken itse, niin miksi näitä tyyppejä jotka tarvitsee apua 24/7 on niin paljon kuitenki. Jooh ite on tullut vaan pelattua jo sen verran paljon että en tuommoista jaksa Smile. elikkä tuo "epä-aktiiviset ja nyypät korvattaisiit paremmilla"-väite on varsin sopiva omaan ajatusmaailmaani.

Ja niin kuin manne sanoi, tuo officerien työnjako-systeemi ei oikein toimi mitenkään virallisesti, yleensä offuille vaan ajan myötä kehittyy se oma osa-alue, kuten vaikka Carbonilla GvG/HA, mulla ja Starkillerilla PvE-toiminta, ja ööh AB-Dongki Very Happy...

-Amber Chaosdancer, ja ihan by the way, parempi vaa kun kutsuisitte Nexus.
Takaisin alkuun Siirry alas
kielo
Slave
Slave
kielo


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 11.01.2008
Ikä : 39

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeTi Huhti 29, 2008 10:08 pm

Hmm..pitäsköhän tällä killala jossain vaiheessa olla joku systeemi millä noita membuja otettas ainakin, jos tohon AB alluun mennään, niin olis varmaan hyvä, jos membuiks haluavat joutus näkeen ees vähän vaivaa kiltaan pääsemiseks. Tekisivät jonkunlaisen hakemuksen ja sen jälkeen vois olla vaik joku ns. koeaika, jolloin pitäs vaivautuu yrittään enemmän ja käyttäytyä siivosti tai lentää heti ulos. Jos vaik saatas sit myöhemmin kiltakuva, missä olis enemmän kuin 20 pelaajaa Laughing
Muuten mulle käy melkein kaikki. Voin jopa ruveta opetteleen pvp-pelaamista täysillä, jos kilta sitä vaatii.
Takaisin alkuun Siirry alas
manne
Admin
manne


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 05.01.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Lavia..the lavia

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeTi Huhti 29, 2008 10:13 pm

no hei tääl on valmis kaavake senkus vaa sanotte kiltaan hakeville et täyttää lomakkeen niin pääsee koe ajalle.. tai mainostakaa jollai sivulla mis kaikki suomalaiset GW:n pelaajat sen näkee
Takaisin alkuun Siirry alas
starkiller
Slave commander
Slave commander



Viestien lukumäärä : 25
Join date : 24.02.2008

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeKe Huhti 30, 2008 1:47 pm

Mun mielestä meiän pitäs ehkä hankkii vähän enemmän tota pvp-pelin järjestämis porukkaa kun oikeastaan:

-PvE:n eteen mä ja Amber tehään ihan tarpeeks
-Carbon tekee kyl paljon mut usein vain iltaisin ja lopun aikaa tekee jotain omii puuhiinsa (ei millään pahalla).
Mut muuten sekin on tehnyt ihan hyvää työtä meiän killan pvp:n eteen. Ehkä eniten!
-Ton invaamis jutun puolesta toi lomake/koeaika on aika hyvä juttu.
-Offuiks pitäs päästää vaan semmosii ketkä oikeesti tekee jotain tän killan eteen esim.Starkiller Sk (mä),Carbon ja Amber.

PS: Carbon jatka vaan tota pvp järkkäämist


T.Starkiller Sk Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Nexus
Slave commander
Slave commander



Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.01.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Forssa

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeKe Huhti 30, 2008 3:12 pm

Vielä selvennyksenä omaan viestiini se, että en mitenkään halunnut sanoa että ainostaan mainitsemani offut ovat jotenkin hyödyllisiä, vaan suurin osa offuista on kyllä ansainnut paikkansa. Kuitenkin tuota officeriksi pääsyä pitää varmaan vähän vaikeuttaa, muistan kuinka jopa itse pääsin ehkä vähän liian helposti offuksi, olin kai ehtinyt olla 1kk killassa. Noh, en valita. Very Happy Tosin Jkn Suomalaine näytti kyllä muutama kuukausi sitten, että ei ihan heti parane ylennellä. Ja tosiaan, jos joku membu sanoo: "ylentäkää officeriksi, invin paljon porukkaa", niin tuo on kyllä turhin syy olla offu, varsinkin killassa joka on täysi melkein kokoajan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dongki
Killer
Killer



Viestien lukumäärä : 30
Join date : 01.02.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Etelä-Suomi

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeKe Huhti 30, 2008 3:47 pm

Admin kirjoitti:

Tässä ovat avaus ehdotukseni:
-HA& GvG kurinalaisemmaksi, kunnon tiimi täytyisi saada kasaan alle 5min varoitus ajalla, buildit olisivat hyvät ja ennälta sovitut, veljeni carbon hoitaisi sota politiikkaa, vara/ kakkos miestä saa ehdottaa!
-Parempi alliance olisi tervetullut, eli kolme vaihtoehtoa! pysytään luxonina ja: 1) tehdään HITAASTI oma hyvä suomalainen alliance 2)ulkomaalainen AB alliance. TAI 3) vaihetaan kurtuiksi, ja suomi alluun.
-Membujen laadun tarkkailu, epä-aktiiviset ja nyypät korvattaisiit paremmilla
-Vakituiset työtehtävät officereilla

Eli mikäli haluat vaikuttaa, lähetät tasan tähän viestiin vastauksen, pelissä annettuja mielipiteitä ei lasketa. Muistahan pistää myöskin nimi merkkisi, millä olet kiltaamme invitty! näin vältämme riskin että ulkopuoliset yrittäisivät sabotoida clown Ja mikäli tiedät kiltalaisen joka haluaa vaikuttaa, mainitsethan että hänen on kirjauduttava foorumeillemme ja vastattava juuri TÄHÄN viestiin!

Kiitokseni kaikille Patrioteille jotka välittävät meidän rakkaasta kiltasta!
T: titanium

Ehdotan tota Membujen laadun tarkkailua TAI membut pistää foorumeille, että jos lähtee johonki nii ilmoittaa!
Kurtuiks ei muututa, Ulkomaalainen AB alliance on hyvä, mutta se edellyttää sitä, että membut osaa englantia hyvin ja eikä ole täys noobeja gw:ssä.
Joo AB on mun juttua, mutta joustan HA:n myös.
GvG/HA on ihan ok, mutta luulenpa, että se ehdotus kaatu, ku memberit on vähän kokemattomia.

Muuten tähän asti on mennyt hyvin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dongki
Killer
Killer



Viestien lukumäärä : 30
Join date : 01.02.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Etelä-Suomi

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeKe Huhti 30, 2008 3:48 pm

starkiller kirjoitti:
Mun mielestä meiän pitäs ehkä hankkii vähän enemmän tota pvp-pelin järjestämis porukkaa kun oikeastaan:

-PvE:n eteen mä ja Amber tehään ihan tarpeeks
-Carbon tekee kyl paljon mut usein vain iltaisin ja lopun aikaa tekee jotain omii puuhiinsa (ei millään pahalla).
Mut muuten sekin on tehnyt ihan hyvää työtä meiän killan pvp:n eteen. Ehkä eniten!
-Ton invaamis jutun puolesta toi lomake/koeaika on aika hyvä juttu.
-Offuiks pitäs päästää vaan semmosii ketkä oikeesti tekee jotain tän killan eteen esim.Starkiller Sk (mä),Carbon ja Amber.

PS: Carbon jatka vaan tota pvp järkkäämist


T.Starkiller Sk Very Happy

Missä mun nimi on tossa offuis? Mähän hakkasin/hakkaan AB:ta 24/7 no en nyt ihan Very Happy + Carbon aina vääntää mut HA:n
Takaisin alkuun Siirry alas
starkiller
Slave commander
Slave commander



Viestien lukumäärä : 25
Join date : 24.02.2008

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeKe Huhti 30, 2008 4:29 pm

Dongki kirjoitti:
starkiller kirjoitti:
Mun mielestä meiän pitäs ehkä hankkii vähän enemmän tota pvp-pelin järjestämis porukkaa kun oikeastaan:

-PvE:n eteen mä ja Amber tehään ihan tarpeeks
-Carbon tekee kyl paljon mut usein vain iltaisin ja lopun aikaa tekee jotain omii puuhiinsa (ei millään pahalla).
Mut muuten sekin on tehnyt ihan hyvää työtä meiän killan pvp:n eteen. Ehkä eniten!
-Ton invaamis jutun puolesta toi lomake/koeaika on aika hyvä juttu.
-Offuiks pitäs päästää vaan semmosii ketkä oikeesti tekee jotain tän killan eteen esim.Starkiller Sk (mä),Carbon ja Amber.

PS: Carbon jatka vaan tota pvp järkkäämist


T.Starkiller Sk Very Happy

Missä mun nimi on tossa offuis? Mähän hakkasin/hakkaan AB:ta 24/7 no en nyt ihan Very Happy + Carbon aina vääntää mut HA:n

Sori unohin tietysti meiän killan Dongkin
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin



Viestien lukumäärä : 14
Join date : 05.01.2008

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeKe Huhti 30, 2008 7:19 pm

Jeah, dongi on meidän killan maskotti! pig
Takaisin alkuun Siirry alas
https://wodfin.4umer.com
portgas fire ace




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 21.04.2008

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeKe Huhti 30, 2008 8:22 pm

Hmmm...KURTUIKS EI AINAKAAN VAIHDETA! Mutta jotain mun ehdotuksii:

- Lisää AB ja GvG niinkun jo aijemmin mainittiin...olis tosi kiva jos meidän rankki nousis ja päästäis ehkä siihen euroopan parhaaseen alluun.
- Semmotteet jotka on TOSI,TOSI epäaktiivisia potkittais ulos olis ihan kiva. (en osaa perustella miks)
- Tehkää musta officer Razz Mä tykkään kerätä PPL lisää sillon kun ei oo mitään muutakaan tekemistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dongki
Killer
Killer



Viestien lukumäärä : 30
Join date : 01.02.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Etelä-Suomi

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeKe Huhti 30, 2008 10:38 pm

portgas fire ace kirjoitti:
Hmmm...KURTUIKS EI AINAKAAN VAIHDETA! Mutta jotain mun ehdotuksii:

- Lisää AB ja GvG niinkun jo aijemmin mainittiin...olis tosi kiva jos meidän rankki nousis ja päästäis ehkä siihen euroopan parhaaseen alluun.
- Semmotteet jotka on TOSI,TOSI epäaktiivisia potkittais ulos olis ihan kiva. (en osaa perustella miks)
- Tehkää musta officer Razz Mä tykkään kerätä PPL lisää sillon kun ei oo mitään muutakaan tekemistä.

En nyt ihan tiedä riittääkö Portagas Fire Ace. Täytyy olla paljon kokeneempi ja muutenki toi on huono peruste miks sut pitäis pistää offucs

Ja kiitokset Starkillerille, että pisti mut listaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
niki

niki


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 30.04.2008
Ikä : 31

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: --   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeTo Toukokuu 01, 2008 2:19 am

Niin... AB määrä voisi kasvaa ja tietysti myös HA;ta ja GvG;tä vois olla enemmän, kuten portgas aiemmin mainitsi pääsisimme siihen allianceen ja nostaisimme mahtavaa kiltaamme ylöspäin

Officeriksi en hae koska en tosiaankaan tiedä kaikkea mitä offun pitäs tietää.
Mutta ehdotan, että nykyiset officerit testaisivat uudempien kiltalaisten tieto/taitoa, sillä voisi nimiittäin erotella jyvät akanoista tehokkaasti
Takaisin alkuun Siirry alas
starkiller
Slave commander
Slave commander



Viestien lukumäärä : 25
Join date : 24.02.2008

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeTo Toukokuu 01, 2008 1:35 pm

Dongki kirjoitti:
portgas fire ace kirjoitti:
Hmmm...KURTUIKS EI AINAKAAN VAIHDETA! Mutta jotain mun ehdotuksii:

- Lisää AB ja GvG niinkun jo aijemmin mainittiin...olis tosi kiva jos meidän rankki nousis ja päästäis ehkä siihen euroopan parhaaseen alluun.
- Semmotteet jotka on TOSI,TOSI epäaktiivisia potkittais ulos olis ihan kiva. (en osaa perustella miks)
- Tehkää musta officer Razz Mä tykkään kerätä PPL lisää sillon kun ei oo mitään muutakaan tekemistä.

En nyt ihan tiedä riittääkö Portagas Fire Ace. Täytyy olla paljon kokeneempi ja muutenki toi on huono peruste miks sut pitäis pistää offucs

Ja kiitokset Starkillerille, että pisti mut listaa Very Happy

Joo GWFI:nkin mukaan toi people invaus on koko pelin huonoin syy päästä offuks, et ite en ainakaan päästäs offu tarvii skillii Very Happy.
KURZICKIKS EI HELVETISSÄ
Joo ei mitää Dongki
Takaisin alkuun Siirry alas
lekaX

lekaX


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 01.05.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Nurmijärvi

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeTo Toukokuu 01, 2008 3:52 pm

GvG:tä ja HA:ta varten pitäs HARJOTELLA. Ei se toimi vaan sillee, että mennää esim. rangu spikellä HA:lle ilman harjotusta. Eihän me saada siellä mitään aikaan, jos tyypit ei tiedä mitä tehä. Jokasella pitäs olla kaks/kolme proffua mitä osaa pelata ja niillä sitte harjotella. Carbon on hoitanu suht hyvi noi PvP asiat, en mä sais mitään kasaan. Smile

Toho 5 minsan varotus aikaa sen verran, et pitäs tietää tyyppien kännynumerot jotta vois pyytää niit tulee ku tarvitaan. Se vaatis kyllä aika paljo omistautumista killalle ja ite en ainakaa voi luvata, että pääsisin tulee joka kerta ku soitetaan. Tai sitte värvätään tarpeeks osaavaa ja halukasta porukkaa, et ainaki iltasin saatais PvP tiimi kasaan siin 5 minsas.

Mä en kurtuks kyllä haluis vaihtaa, ku on tullu kerättyä tota luxon facua iha kiitettävästi. Mua ei juuri kiinnosta toi allun vaihto, tosin oishan se hienoo olla jossain Euroopan suurimmas killassa tai vastaavaa.

Noihi kahteen vikaan kohtaan ei juuri oo mielipidettä, jos Finistä halutaan pääosin PvP kilta ni sitte tänne kutsutaan vaan PvP halukasta väkeä.

T. Leka X
Takaisin alkuun Siirry alas
Dongki
Killer
Killer



Viestien lukumäärä : 30
Join date : 01.02.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Etelä-Suomi

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimePe Toukokuu 02, 2008 4:20 pm

Tästä on tullu tosi mielenkiintoinen keskustelu. Ajattelin nyt taas käynnistää sen AB ''Fiiliksen'', et ainakun meen GW, nii heti AB:ta.

Kiinostuneet ovat tervetulleita aina mukaan, sillä ei jaksais pelata AB:ta ulkomaalaistenkaa:D

Ilmoittelen aina kun oon GW:ssä nii AB.
Takaisin alkuun Siirry alas
The Moonsorrow
Slave
Slave
The Moonsorrow


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 18.01.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Kajaani

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeKe Toukokuu 07, 2008 3:40 pm

Listaanpa tähän pari omaa näkemystä miten kehitymme entistä paremmaksi ja varteen otettavaksi suomikillaksi.

Aloitetaan nyt vaikka porukan invaukseen liittyvistä asioista:
- Porukan tulisi olla vähintään 14v
- Suhteellisen aktiivinen pelaaja (pari kertaa viikossa riittää)
- Sosiaalinen ja muutenkin mukava käytös, puhelias tulisi olla mutta ei mitään spämmiä tai bullsh*ttiä guild chatissa.
- Jonkinlainen pääsyvaatimus & koeaika systeemi uusille pelaajille.
- Pyrittäisiin invaamaan myös PvP.stä kiinnostuneita pelaajia.
- Kokemattomammat pelaajat (lvl3 W/Mo ascalonissa) jätetään muihin kiltoihin kehittymään, toki kokemattommpia pelaajia voidaan ottaa mukaan kuhan ei mitään täys noboja.
- Yllämainittuun kohtaan sääntönä joku tietty pelimäärä pitää olla pelattuna että pääsee kiltaan esim. 200-300h on jo varmasit opettanut perusteet.
Muuta ei nyt äkkiseltään tuu tähän kohtaan mieleen.

Voitaisiin järjestä enemmän tällästä ns. kimppakivaa esim. joku leikkimielinen pvp-turnaus 4-hengen tiimeillä ja voittajalla pieni palkinto. Lisää PvE tapahtumia: FoW, Uw clearenssit sun muut joita on nykysin on ollutkin pari (kiitos tästä Starkillerille ja Nexukselle).

MEMBERIT voisi ahkerammin vetää AB.ta kun nykyisin näyttää jäävän enemmän offujen harteille toi factun hankinta, tosin poikkeuksiakin löytyy joka on hyvä.

Ja sitten tää allukysymys. Mun mielipiteeni on että joko liityttäis siihen ulkomaalaiseen alluun tai sitten tehdään kunnollinen oma suomalainen alliance. Ja kunnollisella tarkotan sitä että muilla killoilla on samankaltaiset tavoitteen meidän killan kanssa eli halu kehittyä, osaavaa ja mukavaa sakkia sekä pve ja pvp puolet kattavat.

Huh huh olipa siinä kirjottamista, menee se työpäivä tässäki Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Scythe




Viestien lukumäärä : 7
Join date : 20.05.2008

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeTi Toukokuu 20, 2008 3:18 pm

Ajattelin nyt itsekin kirjoitella tähän aiheeseen, niin saa omankin mielipiteen näkyviin.

Pääasiassa olen viime aikoina pelaillut ab:ta tai autellut vanhoja kavereita missioneissa ja questeissa. Olisin myös mielelläni mukana muunlaisessa toiminnassa (GvG, HA, UW), mutta valitettavasti kokemukseni edellämainituista on vähäistä. Kuitenkin tekemällä oppii ja päästä löytyy sen verran järkeä, että pääsen varmasti nopeasti mukaan kunhan saan pientä evästystä uudemmissa asioissa. Pelikokemusta on useita satoja tunteja, mutta se rajoittuu suurimmaksi osaksi PvE:hen ja AB:n pelaamiseen (kun tuli noissa ab-killoissa joskus pyörittyä).

Nuo killan keskinäiset GvG turnaukset kuulostavat todella mukavalta ajanvietteeltä, johon ehdottomasti lähtisin mukaan, myös muunlaiset tapahtumat kyllä kiinnostaisivat.

Alliance-kysymykseen sanoisin, että joko kasataan ympärille oma suomalainen allu tai sitten lähdetään ulkomaalaiseen. Kurzickeihin ei ole halua vaihtaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
manne
Admin
manne


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 05.01.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Lavia..the lavia

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeTi Toukokuu 20, 2008 7:59 pm

[quote="Scythe"]Ajattelin nyt itsekin kirjoitella tähän aiheeseen, niin saa omankin mielipiteen näkyviin.

Pääasiassa olen viime aikoina pelaillut ab:ta tai autellut vanhoja kavereita missioneissa ja questeissa. Olisin myös mielelläni mukana muunlaisessa toiminnassa (GvG, HA, UW), mutta valitettavasti kokemukseni edellämainituista on vähäistä. Kuitenkin tekemällä oppii ja päästä löytyy sen verran järkeä, että pääsen varmasti nopeasti mukaan kunhan saan pientä evästystä uudemmissa asioissa. Pelikokemusta on useita satoja tunteja, mutta se rajoittuu suurimmaksi osaksi PvE:hen ja AB:n pelaamiseen (kun tuli noissa ab-killoissa joskus pyörittyä).

Nuo killan keskinäiset GvG turnaukset kuulostavat todella mukavalta ajanvietteeltä, johon ehdottomasti lähtisin mukaan, myös muunlaiset tapahtumat kyllä kiinnostaisivat.

Alliance-kysymykseen sanoisin, että joko kasataan ympärille oma suomalainen allu tai sitten lähdetään ulkomaalaiseen. Kurzickeihin ei ole halua vaihtaa..[/quote

Jos tuollainen ajattelutapa/käytös olis kaikilla niin meidän killasta ei tarvis varmaanka väkee paljo kikkiäkkä...mut ajattelin tos tota kun luin että jos joku älyäis järjestää GvG peruskoulutus kursseja meidän killassa.. Mieluiten joku jolla on kokemusta^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Ismo
Peliarvostelija(Grand Master)
Peliarvostelija(Grand Master)
Ismo


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 18.03.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Laihia

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeTi Toukokuu 20, 2008 9:24 pm

Jos on pelannut jotain pvp:tä (RA,TA,HA,AB) paljon, GVG:n oppiminen ei ole vaikeaa.
Vaikken itsekkään vielä ole siinä erinomainen, niin hyvin on matsit silti sujuneet.

GVG-harjoitus kuulostaa erittäin hyvältä idealta. Killan väliset PVP-ottelut, jossa molemmissa teameissa olisi myös osaavaa porukkaa, olisivat mielestäni loistavia.
Lisäksi voidaan varmasti aloittelijoiden kanssa pelata myös unranked GVG:tä jos vain löytyy halukkaita opettajia.
Varmasti killassa on porukkaa joka haluaisi oppia gvg, muttei sitä mitenkään ilmaise. Harjoituksella voitaisiin saada lisää porukkaa innostumaan.
Toisaalta nyt on kesä tulossa enkä tiedä riittääkö hyvillä pelaajilla motivaatiota opettaa aloittelijoita.
Olisi ehkä hyvä jos saataisiin tehtyä jonkin sortin kysely siitä kuinka paljon halukkaita on oppimaan gvg:tä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel
Slave
Slave



Viestien lukumäärä : 12
Join date : 23.03.2008

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 7:43 am

Toi vähemmän kokeneiden gvg harjottaminen kuulostaa hyvältä. Saatas nopeemmin gvg/ha kasaan. Eilen ku koottiin tiimiä nii oli mulla sellanen vajaa 2h aikaa pelata, tiimi saatiin kasaan kun oli 15 min aikaa...
Ja itse voisin tulla mukaa noihin unrankedeihin opettamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scythe




Viestien lukumäärä : 7
Join date : 20.05.2008

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeSu Toukokuu 25, 2008 3:38 pm

Gabriel kirjoitti:
Toi vähemmän kokeneiden gvg harjottaminen kuulostaa hyvältä. Saatas nopeemmin gvg/ha kasaan. Eilen ku koottiin tiimiä nii oli mulla sellanen vajaa 2h aikaa pelata, tiimi saatiin kasaan kun oli 15 min aikaa...
Ja itse voisin tulla mukaa noihin unrankedeihin opettamaan.

Onko mitään tietoa milloin tämä opettaminen voitaisiin aloittaa vai kokeillaanko sitä yleensäkään?
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel
Slave
Slave



Viestien lukumäärä : 12
Join date : 23.03.2008

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeTo Toukokuu 29, 2008 8:13 pm

No ehkä joskus tossa joskus kesäkuun alussa ois aika sopiva. Aina vaikka ne jotka haluis niin tulis vaikka joskus sollin 17.00 onlineen ja katottais sitä tilannetta. Mut harjotuksii ei sit mielellään vedettäis kyllä herowayllä ellei oo ihan pakko =D
Takaisin alkuun Siirry alas
Scythe




Viestien lukumäärä : 7
Join date : 20.05.2008

KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitimeLa Toukokuu 31, 2008 8:19 am

Gabriel kirjoitti:
No ehkä joskus tossa joskus kesäkuun alussa ois aika sopiva. Aina vaikka ne jotka haluis niin tulis vaikka joskus sollin 17.00 onlineen ja katottais sitä tilannetta. Mut harjotuksii ei sit mielellään vedettäis kyllä herowayllä ellei oo ihan pakko =D
No ainakin silloin minä olen lomalla, mutta kesäkuun puolivälissä onnistuu kyllä koneelle pääsy noihin aikoihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Empty
ViestiAihe: Vs: KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!   KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
KILTAN TULEVAISUUS / MIELIPITEESI!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Weapons Of Death [Fin] :: Yleinen-
Siirry: