Weapons Of Death [Fin]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Weapons Of Death [Fin]

Ison suomalaisen PvE ja PvP kiltan kotisivut
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 ettitää uusia pvp järkkääjiä

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
asad asad
Slave commander
Slave commander



Viestien lukumäärä : 18
Join date : 18.03.2008

ettitää uusia pvp järkkääjiä Empty
ViestiAihe: ettitää uusia pvp järkkääjiä   ettitää uusia pvp järkkääjiä Icon_minitimePe Toukokuu 02, 2008 11:37 am

juu eli ku täl hetkel vaa mä ja arska ollaa pvp järkkääjiä ja ku arska on täysin kakka tongue nii haluisin pari mutuaki järkkään sen... pitäs olla mikki ku yleensä pitää olla callerina ja muutenki pitää antaa neuvoi aika paljo... tosi mää itekki dataan 24/7 nii osaan itekki sanoo jottai et sellasta...


ps. dongkia ei huolita:D

t: carbon
Takaisin alkuun Siirry alas
starkiller
Slave commander
Slave commander



Viestien lukumäärä : 25
Join date : 24.02.2008

ettitää uusia pvp järkkääjiä Empty
ViestiAihe: Vs: ettitää uusia pvp järkkääjiä   ettitää uusia pvp järkkääjiä Icon_minitimePe Toukokuu 02, 2008 12:19 pm

No mä voisin vähän yrittää vaikka oonkin tota pve:tä järkänny
JA HUOMIO LAUANTAINA FOW HM NOBOJ EI MUKAAN
Takaisin alkuun Siirry alas
Dongki
Killer
Killer



Viestien lukumäärä : 30
Join date : 01.02.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Etelä-Suomi

ettitää uusia pvp järkkääjiä Empty
ViestiAihe: Vs: ettitää uusia pvp järkkääjiä   ettitää uusia pvp järkkääjiä Icon_minitimePe Toukokuu 02, 2008 4:22 pm

Mä voisin yrittää Carb. Mul on mikki ja oon ollu tosi paljon sunkans HA ja GvG, luulen, että jos vähän treenaisin viel nii onnistuu multa.
Voin yrittää.

Voi vitsi carbon, mä vedän sua kuonoo. maksa 1 markka Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
The Moonsorrow
Slave
Slave
The Moonsorrow


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 18.01.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Kajaani

ettitää uusia pvp järkkääjiä Empty
ViestiAihe: Vs: ettitää uusia pvp järkkääjiä   ettitää uusia pvp järkkääjiä Icon_minitimeKe Toukokuu 07, 2008 2:43 pm

Mua kyllä kiinnostas toi, mutta ei ihan kauheasti oo vielä tota pvp kokemusta takana (450k balsua) niin ei kehtais ihan nobona lähtee vetää mitään, mut tulen varmasti jossaki vaiheessa pvp.tä järkkäämään kun on enemmän kokemusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





ettitää uusia pvp järkkääjiä Empty
ViestiAihe: Vs: ettitää uusia pvp järkkääjiä   ettitää uusia pvp järkkääjiä Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
ettitää uusia pvp järkkääjiä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Weapons Of Death [Fin] :: Yleinen-
Siirry: