Weapons Of Death [Fin]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Weapons Of Death [Fin]

Ison suomalaisen PvE ja PvP kiltan kotisivut
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ahaa

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
nekromanse kuittaa
Slave commander
Slave commander



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 07.05.2008

Ahaa Empty
ViestiAihe: Ahaa   Ahaa Icon_minitimeTo Toukokuu 22, 2008 1:01 pm

Oon kyllä Starkillerin kanssa aika lailla samaa mieltä.

Mutta mikä ratkaisuksi?

Noi sisarkillat ei kyllä oo onnistunut eli voishan sen tehdä niinkin että olis 2 kiltaa joista toinen PVP ja toinen PVE.

Sitähän on koitettu mut ei ole saanut tuulta alle.

Itse olen nyt pari kertaa koonnut porukan ja menty GVG:tä ja lähinnä Herowaylla. Hauskaa on ollut kun on vakiporukka ja oli kerran

yks uusikin. Se sai buildin ja pelas ihan kohtalaisesti. Kyllä siitä harjoittelemalla tulee. Ehkä tarvisi olla vaikka siten, että PVP toimintaa tekee
Ne jotka sen osaa hyvin ja se joka vetää poppoota niin voi ottaa mukaan vaikka 1 henkilö testiin että kuinka se sujuu. Esim Fläggeriks tai Nukeri.
KUITENKIN KRITEERIT TARVII OLLA KUNNOSSA. Esim kaverilla tarvii olla buildi kunnossa ja se on pelannut oikeasti kyseisellä hahmoluokalla.

Nämä henkilöt olisi vain perusGVG eli Heroway ensi alkuun. Pääasiahan on että on hauskaa niinkuin kaikki noi Shockwave Bomb piikit sun muut ja se että
TAPETAAN ARCHUJA JA SAADAAN BALTTAA. Mut jos toi toinen kilta ei ole vaihtoehto niin tehdän killan sisälle VANHA KUNNON Neuvostoliiton LUOKKAJAKO
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ahaa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Weapons Of Death [Fin] :: Yleinen-
Siirry: