Weapons Of Death [Fin]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Weapons Of Death [Fin]

Ison suomalaisen PvE ja PvP kiltan kotisivut
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 officeriksi haku

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
yourk123




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 08.05.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : kuusamo

officeriksi haku Empty
ViestiAihe: officeriksi haku   officeriksi haku Icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 4:48 pm

Joo tässä oon aika monta päivää yrittänyt kysellä että miten sitä pääsis officeriksi mutta kun ei oo oikein tullut vastauksia mistään suunnalta.
nykyiset officerit ei ole minun mielestä tarpeeksi aktiivisia ja auttavaisia muille pelureille jos on kysymistä. jos joku GvG on tärkeämpää kuin membereitten pitäminen niin mikäs siinä ei tule hyvä maine tuommosen asenteen takia.
Takaisin alkuun Siirry alas
starkiller
Slave commander
Slave commander



Viestien lukumäärä : 25
Join date : 24.02.2008

officeriksi haku Empty
ViestiAihe: Vs: officeriksi haku   officeriksi haku Icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 4:59 pm

Mun käsityksen mukaan offuj ei oteta täl hetkel lisää ja kylhän me offut ollaan aktiivisia ainakin useimmat meistä!
Jos oot lukenu posteja nii siel on aika paljokin ollu juttuu näist offuiks pääsyistä esim koeaika sun muuta.

Offujen ottoo harkitaan nykyään tarkasti joku kuukausi sitten sattuneen Jkn Suomalaisen ylentämisen takia joka kikki useimmat membut!
Takaisin alkuun Siirry alas
 
officeriksi haku
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Peliarvostelijaksi haku
» memberiksi haku
» Moderaatoriksi haku
» officeri haku
» memberiksi haku

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Weapons Of Death [Fin] :: Yleinen-
Siirry: