Weapons Of Death [Fin]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Weapons Of Death [Fin]

Ison suomalaisen PvE ja PvP kiltan kotisivut
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Täs ei oo päätä eikä häntää!

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
starkiller
Slave commander
Slave commander



Viestien lukumäärä : 25
Join date : 24.02.2008

Täs ei oo päätä eikä häntää! Empty
ViestiAihe: Täs ei oo päätä eikä häntää!   Täs ei oo päätä eikä häntää! Icon_minitimeKe Toukokuu 14, 2008 4:13 pm

Meiän kilta kun nyt kerran on mitä on eli tällanen Combination juttu eli täs on sekotettu pve-pelaajia ja pvp-pelaajia nii pari huomautettavaa asiaa!

HYVÄ meil on ihan hyvä PvP tiimi ja toi rankkikin on ihan kohtuu hyvä ja usein GvG:tä mennään!!!
Mut tää on tää pointti et sit ne PvE-pelaajat! Ne ei ilmeisesti oo mitää erityisen ihmeellisii pelaajii, koska mä oon Amberin Yrittäny järkätä:
Kaks FoW reissuu (Nm ja Hm), 1 Uw (Nm), 1 DoA (Nm) ja pelkäsään FoW Nm onnistu ja sielläkin pelaajina oli oikeastaan meiän killan PvP-pelaajat!

Et ei millään pahal mut meiän killal on ihan liikaa turhii pelaajii jotka pelaa pelkkää pve:tä eivätkä edes osallistu tällaisiin killan yhteisiin pve juttuihin!
Mun mielestä meiän killas on vaan joku 20-35 killalle tärkeitä pelaajii. Älkää ajatelko et haukun ketää täl!
Mut sitte jotkut on kans tosi aktiivisii kuten : Dongki, Asad, Mä, Amber, Moon, Tee, Nekro Kuittaa,Leka,Luminuoli ja niin edes päin.
Tos oli vaan niitä jota tuli mieleen et älkää sanoko jos ette oo tos listas! Kiitos kaikille yllämainituille ja muillekkin jotka osallistuu meiän killan juttuihin ja musta
tota inviimistäkin pitäs tästä lähin harkita tarkkaan!

PS: Sain yhtenä päivänä kunnon naurut kun kuulin et joku kysy guild chatis et mikä on Dongki!!!! xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Ismo
Peliarvostelija(Grand Master)
Peliarvostelija(Grand Master)
Ismo


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 18.03.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Laihia

Täs ei oo päätä eikä häntää! Empty
ViestiAihe: Vs: Täs ei oo päätä eikä häntää!   Täs ei oo päätä eikä häntää! Icon_minitimeKe Toukokuu 14, 2008 6:54 pm

Omalla kohdalla pelaaminen tapahtuu aina silloin kun aikaa. Usein pelaan tunnin jonka jälkeen teen jotain muuta hetken aikaa.
Tämän takia harvoin itse ilmoittaudun etukäteen gvg/hoh tai vaihtoehtoisesti pve-tapahtumiin. Usein olen kuitenkin valmis tulemaan jos satun sillä hetkellä olemaan onlinessä.
FoW ja UW ovat vain siitä ongelmallisia että vievät niin paljon aikaa. Itsellä on ollut vain kerran siihen aikaa.
GvG ja HoH pelaan jatkossakin mielellään jos pelaajia puuttuu.

Tuota invimistä pitää tosiaan harkita tarkkaan. Liikaa aloittelijoita killassa jotka pelaavat vain pve low lvl hahmoillansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
starkiller
Slave commander
Slave commander



Viestien lukumäärä : 25
Join date : 24.02.2008

Täs ei oo päätä eikä häntää! Empty
ViestiAihe: Vs: Täs ei oo päätä eikä häntää!   Täs ei oo päätä eikä häntää! Icon_minitimeTo Toukokuu 15, 2008 2:22 pm

Ismo kirjoitti:

Tuota invimistä pitää tosiaan harkita tarkkaan. Liikaa aloittelijoita killassa jotka pelaavat vain pve low lvl hahmoillansa.

Toin on hyvä kun mulle tuee joskus viestej et
Hei pääsiskö teiän kiltaan oon level 12 ele jolla on jo meteor shower oon pelannu 2 viikkoo ja oon näin hyvä levelinen et oon aika aktiivinen!
xD
Näille tällasille oon yleensä sanonu et sori kilta on täynnä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin



Viestien lukumäärä : 14
Join date : 05.01.2008

Täs ei oo päätä eikä häntää! Empty
ViestiAihe: Vs: Täs ei oo päätä eikä häntää!   Täs ei oo päätä eikä häntää! Icon_minitimeTo Toukokuu 15, 2008 6:43 pm

Toisaalta, me olemme olleet aina se melkolailla ainut suomen aloittelijaystävällinen kilta. Jokainen on aina ollut joskus aloittelija ja jäähän meidän kiltasta parempi kuva ihmisille kun he saavat apua ja opastusta pelin pariin pig meidän kiltan suosio on ainakin käsitykseni mukaan juuri perustunut ystävällisyyteen, pieniin sisäänpääsy vaatimuksiin, siihen että emme ole jumiutuneet vain tietylle alueelle ja että meitä on paljon.
Näitä pieniä 8-40 jäsenmääräisiä niponipo pvp kiltoja kun tahtoo olla jo vitsaukseksi asti niin en ymmärrä miksi meidän hyväksi todettua WODfin:iä sellaiseksi pitäisi alkaa muuttamaan.
Sen sijaan että alkaisimme moukaroimaan seinää uuden tieltä, meidän tulisi vain pistää lisää laastia vanhaan, eli:

Officereille työt:
-2-6 HYVÄÄ PVP järjestäjää ( vastuussa kaikkien 20-40:n kiltassa majailevan pvp innokkaan tarpeista)
-6-10 HYVÄÄ PVE järjestäjää ( vastuussa kiltalaisten neuvomisesta,auttamisesta, pve- farmaus reissuista yms. vastuussa killan 60-80:nen pve pelaajan,alottelijoiden ja tauolta palaajien avustamisessa ja neuvomisessa)
-4-12 AKTIIVISTA ylläpitäjää (vastuussa luxon factusta, uusista membereistä, foorumeista, yms kaikesta kiltan tukipilareista )

Meidän tulisi alkaa tarkkailemaan officerien aktiivisuutta, tehokkuutta ja käytöstä. Olen huomannut että on monta jotka ovat pelkän ''officer'' nimikkeen takia viran ottaneet, eivät tee mitään muuta kuin afkaile ja farmaile omaan pussiinsa pve:ssä- eli käytännössä turhempia kuin perus membut. Ehdottaisin että officerit alkaisivat tarkkailemaan toisiaan ja ilmoitella tänne epäaktiivisten ja turhien nimiä, niin saataisiin tehokkaampia tilalle Razz

Lisäksi kiltan laatua kasvattaisi HUOMATTAVASTI kun kaikki olisi juuri NÄILLE FOORUMEILLE organisoitua, eli tapahtumat, buildit, säännöt yms olisivat täälä!
Sekä asiaa helpottaisi kun joku niitä täälä lukisi, eli officerit voisivat alkaa tuuppiin membereitä tänne foorumeille.

En tiedä kannattaako näin massiivista muutosta vielä kesäksi aloittaa koska en itse pääse silloin tätä organisoimaan mutta mikäli sopivia henkilöitä löydetään niin he voisivat tätä asiaa jo kesälläkin aloittaa ajamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://wodfin.4umer.com
starkiller
Slave commander
Slave commander



Viestien lukumäärä : 25
Join date : 24.02.2008

Täs ei oo päätä eikä häntää! Empty
ViestiAihe: Vs: Täs ei oo päätä eikä häntää!   Täs ei oo päätä eikä häntää! Icon_minitimePe Toukokuu 16, 2008 1:20 pm

Mul ois tämmönen ehotus et mitä jos officereina pidettääis vain ne jolla on joku työ johon esim offun paikkaa tarvii et esim nähää jos tarvitaan lisää
johonkin työhön sopivia ihmisiä kun meiän killas jotkut offut nyt on vaan offuina sen takii et ovat aktiivisii pelaajii!

Itsehän en siihen PvE juttujen järkkäämiseen mitää offun paikkaa varsinaisesti tarvii mut ilmeisesti oon killas ihan kohtuu tärkee henkilö Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Dongki
Killer
Killer



Viestien lukumäärä : 30
Join date : 01.02.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Etelä-Suomi

Täs ei oo päätä eikä häntää! Empty
ViestiAihe: Vs: Täs ei oo päätä eikä häntää!   Täs ei oo päätä eikä häntää! Icon_minitimeKe Toukokuu 28, 2008 7:43 pm

starkiller kirjoitti:
PS: Sain yhtenä päivänä kunnon naurut kun kuulin et joku kysy guild chatis et mikä on Dongki!!!! xD

Taisin olla itse paikalla Very Happy

Ei pahalla, mutta meidän killassa on liika semmoisia, jotka eivät tiedä perusalkeita. Ja kysyvät ihan turhia. Esim: Darlie Star.
(Sanoimme hänelle, ketä on Dongki. Se uskos, että mä olin joku GW pelin suunnittelija.. Juu just.) Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Täs ei oo päätä eikä häntää! Empty
ViestiAihe: Vs: Täs ei oo päätä eikä häntää!   Täs ei oo päätä eikä häntää! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Täs ei oo päätä eikä häntää!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Weapons Of Death [Fin] :: Yleinen-
Siirry: