Weapons Of Death [Fin]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Weapons Of Death [Fin]

Ison suomalaisen PvE ja PvP kiltan kotisivut
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!!

Siirry alas 
+3
starkiller
Dongki
Admin
7 posters
KirjoittajaViesti
Admin
Admin



Viestien lukumäärä : 14
Join date : 05.01.2008

KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Empty
ViestiAihe: KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!!   KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Icon_minitimeMa Toukokuu 12, 2008 6:21 pm

Eli kiltan kesäkausi alkaa, Toisin kuin muut nisäkkäät, me vaivumme silloin horrokseen, eli johtoportaan ja memberienkin aktiivisuus tipahtaa hetkellisesti- ei paniikkia, tämä on luonnollista kesätöiden yms. johdosta, eli uutta kiltaa ei tarvitse alkaa kattella alkaa, syksyyn mennessä pitäisi olla jo normaalia!

Itse ilmoitan olevani Kesäkuun ajan poissa, Autokoulu+ lomittaminen+sähkötyöt+ohrapirtelö vievät tällöin kaiken aikani, mutta palaan kuvioihin taas heinäkun alussa.
Veljelläni on vähän samanlaista ongelmaa, eli tämän ajan aikana Kaikki Kynnellekykenevät Officerit ovat johtajia, ja pitävät kiltasta huolta!

Hyvää Kesälomaa kaikille!! (jo näin ennenkuin se on alkanutkaan)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://wodfin.4umer.com
Dongki
Killer
Killer



Viestien lukumäärä : 30
Join date : 01.02.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Etelä-Suomi

KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!!   KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Icon_minitimeMa Toukokuu 12, 2008 9:01 pm

Joo.. Mä oon varmaan kesälläkin GW. Pistäkää mut Leaderiks hetkeks Very Happy. Tois kivasti kokemusta mullekki Smile)
Takaisin alkuun Siirry alas
starkiller
Slave commander
Slave commander



Viestien lukumäärä : 25
Join date : 24.02.2008

KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!!   KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Icon_minitimeTi Toukokuu 13, 2008 2:27 pm

Muakaan älkää killasta kikkikö koska mul on aika paljon kaikkee muuta menoo kesäloman aikan et saatan olla parikin viikkoo jossain
ja ripari juttujakin on aika paljon
Takaisin alkuun Siirry alas
manne
Admin
manne


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 05.01.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Lavia..the lavia

KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!!   KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Icon_minitimeKe Toukokuu 14, 2008 8:10 pm

no kesäloma verottaa mies voimista ja silloin käytetään geneven rauhansopimusta(iha korkkarista vetäsin) että ketään ei saa kikata kesäloman ensimmäisinä 5 viikkona! Sleep
Takaisin alkuun Siirry alas
lekaX

lekaX


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 01.05.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Nurmijärvi

KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!!   KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Icon_minitimeTo Toukokuu 15, 2008 8:25 pm

Mullakin on töitä melkeen koko kesä ja syksyllä pitäs kirjottaa vielä enkku YO-kirjotuksissa, ni en välttämättä kerkee pelaa kovin aktiivisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
nekromanse kuittaa
Slave commander
Slave commander



Viestien lukumäärä : 16
Join date : 07.05.2008

KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Empty
ViestiAihe: kesäloma?   KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Icon_minitimeTo Toukokuu 22, 2008 12:33 pm

Joo itse ainakin oon 2viikkoo matkoilla mut 2 viikkoo olen toisessa työpaikassa, joten en paljon lomia pitele. Joten saatan pelailla kanssa aika paljon
Takaisin alkuun Siirry alas
Gabriel
Slave
Slave



Viestien lukumäärä : 12
Join date : 23.03.2008

KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!!   KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Icon_minitimePe Toukokuu 23, 2008 9:36 pm

Itse olen niin nörtti että mut voi löytää kesälläkin päivittäin onlinesta Very Happy . Mutta joskus tollon kesemmällä olis tarkotus joksikin puoleksi viikoksi lomalle lähtee, mutta ei mitään erityisempää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!!   KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
KESÄKAUSI ALKAA - EI PANIIKKIA!!!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Weapons Of Death [Fin] :: Yleinen-
Siirry: